Συχνές Ερωτήσεις - FAQ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Πως πραγματοποιώ μία παραγγελία;
  • - Αφού επιλέξετε τα προϊόντα σας και βρίσκεστε στο καλάθι πατάτε το κουμπί ΑΓΟΡΑ.
  • - Δεν/Είναι απαραίτητο να εγγραφείτε στο site προκειμένου να μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές και να έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε ανά πάσα στιγμή στο λογαριασμό σας για να βλέπετε τις συναλλαγές σας.
  • - Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης.
  • - Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
  • - Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε μια περίληψη της παραγγελίας και θα παραλάβετε αντίστοιχο email.
Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;
  • - Με την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα εμφανιστεί στην οθόνη σας ο 12ψήφιος Αριθμός Παραγγελίας (π.χ. Α00000058888) και θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό e-mail με την περίληψη της αγοράς σας. Αν δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail, πιθανότητα να μην έχετε καταχωρήσει ορθά την παραγγελία σας ή να έχετε καταχωρήσει λανθασμένα το e-mail σας.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
  • - Αντικαταβολή: Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή του αντίτιμου κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο που επιλέξατε.
  • - Πιστωτική, Xρεωστική και προπληρωμένη κάρτα: Επιλέξτε πληρωμή μέσω «πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας». Συμπληρώστε όλα τα πεδία.
  • - PayPal: Το PayPal προστατεύει τις πληροφορίες της πιστωτικής σας κάρτας, με κορυφαία συστήματα ασφαλείας και πρόληψης απάτης. Γραφτείτε στην υπηρεσία PayPal και πραγματοποιήστε τη συναλλαγή σας.
Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου (π.χ. διεύθυνση/ τρόπο παράδοσης);
  • - Για οποιαδήποτε τροποποίηση στην παραγγελία σας που αφορά σε: αλλαγές στις ποσότητες των προϊόντων, στοιχεία χρέωσης/αποστολής (email/ τηλέφωνο/ διεύθυνση/ τ.κ.), στοιχεία τιμολογίου (ΑΦΜ/ ΔΟΥ), τόπο και τρόπο παράδοσης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός της ημέρας τηλεφωνικά στο 211 2138115
Πόσο κοστίζει η αποστολή των προϊόντων στο χώρο μου;
  • - ΑΤΤΙΚΗ (Πολεοδομικό συγκρότημα Αθήνας-Πειραιά και προαστίων - Χάρτης)
    • Δωρεάν μεταφορικά στην πόρτα σας από εκπρόσωπο της εταιρείας μας.
    • Δωρεάν αντικαταβολή. (Μέσω Μετρητών ή POS)
      • - ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ
        • Μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;
  • - ΑΤΤΙΚΗ
  • Για παραγγελίες που καταχωρούνται πριν τις 19.00 από Δευτέρα έως και Παρασκευή και πριν τις 17:00 το Σάββατο οι παραδόσεις μπορούν να εκτελεστούν ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ με μεταφορικά μέσα της εταιρείας κατόπιν τηλεφωνικής συνεννοήσεως με εκπρόσωπο της εταιρείας μας.
  • - ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • Για την αποστολή της παραγγελίας σας θα πρέπει εσείς να μας υποδείξετε τον τρόπο (μεταφορική εταιρεία, ΚΤΕΛ, courier η άλλο τρόπο).
  • Το κόστος μεταφοράς των προϊόντων καθώς και ο χρόνος παράδοσης τους, αποτελεί θέμα διαπραγμάτευσης μεταξύ του πελάτη και του μεταφορέα και σε κάθε περίπτωση το κόστος μεταφοράς θα επιβαρύνει τον πελάτη.
  • Εμείς αναλαμβάνουμε να παραδώσουμε τα προϊόντα στην έδρα ή σε εκπρόσωπο του εξουσιοδοτημένου σας μεταφορέα, η υπογραφή του οποίου στο διπλότυπο παράδοσης παραλαβής, αποδεικνύει την παράδοση της παραγγελίας στον μεταφορέα.
  • Για παραγγελίες που εξοφλούνται πριν τις 14:30 από Δευτέρα έως και Παρασκευή οι παραδόσεις στην μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας μπορούν να εκτελεστούν με μεταφορικά μέσα της εταιρείας κατόπιν τηλεφωνικής συνεννοήσεως με εκπρόσωπο της εταιρείας εντός δύο εργάσιμων ημερών.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο e-shop υπάρχουν και στα φυσικά Καταστήματα;
Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τα νέα σας προϊόντα;
  • - Για καινούργιες αφίξεις προϊόντων, μπορείτε να επισκέπτεστε το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα και να εγγραφείτε στο Newsletter μας, συμπληρώνοντας το e-mail σας στη σχετική ένδειξη που βρίσκεται στο site μας.
To Top